Ruilen & Retour

Ruilen en retour

Wilt u een artikel ruilen of retourneren?

Geen probleem. U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Om uw artikel te retourneren kunt u het product, in originele verpakking, ongebruikt en onbeschadigd naar het volgende adres sturen:

Den Breejen Designs
Komstraat 11
6915 AG, Lobith

U kunt het pakket, voor eigen rekening, versturen op een door u zelf te kiezen verzendwijze.

Wilt u ruilen? Geef dan tevens aan welk artikel u hiervoor in de plaats wilt ontvangen (naam en productcode). Mocht het vervangende artikel goedkoper zijn, dan storten wij het verschil aan u terug. Mocht het vervangende artikel duurder zijn, dan ontvangt u van ons een e-mail waarin de betaalinstructies vermeld staan.

Heeft u een verkeerd artikel ontvangen? Neem contact met ons op zodat we samen met u de snelste en meest klantvriendelijke oplossing kunnen bespreken.

Telefoon: 06-57631906
E-mail: info@denbreejendesigns.nl

Klachten

Hoewel wij er naar streven om het aantal klachten tot een absoluut minimum te beperken, willen we u toch vriendelijk vragen om uw ongenoegen – indien aanwezig – kenbaar te maken. Van elke klacht kunnen wij leren en onszelf verder verbeteren.

Klachtenprocedure

  • Stuur uw klacht naar: info@denbreejendesigns.nl.
  • Geef het onderwerp van de klacht aan, vergezeld van een ordernummer en artikelnummer.
  • Omschrijf zo beknopt maar volledig mogelijk uw klacht en stuur indien mogelijk een foto mee indien het een defect product betreft.
  • Probeer indien mogelijk ook aan te geven welke oplossing u passend zou vinden.

Let wel

Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden.
Onze producten worden met de hand gepersonaliseerd. Er kunnen kleine verschillen in de producten zitten, denk hierbij aan verschillen in formaat en kleur.

Klachten worden binnen 3 werkdagen door ons behandeld. Afhankelijk van de situatie zullen wij u per mail of telefonisch op de hoogte brengen en een passende oplossing aandragen of met u bespreken.